vriendinnen

maart 7, 2009


Ha leuk,

gister kwamen Robertine, Nony,Belinda eten. gewoon leuk, gezellig. Het had wel wat voeten in de aarde, voordat het zover was. Het was “mijn”beurt en elke keer kwam ik er maar niet toe om ook echt een datum af te spreken. Waarom duurt dat dan zo lang, ja weet ik ook niet vind ik het eng, beetje,wil natuurlijk wel goed voor de dag komen, ik vind het vooral veel meer leuk dan eng en het was ook gewoon gezellig. Belinda kwam later, met de wii fit en dat was ook lachen, hoop niet dat er al te veel rare foto’s gemaakt zijn van mij in allerlei rare pose’s.  Grapjes gemaakt over Robertine’s fysio, Willem vertrok maar naar boven toen we het  er over hadden wat voor ondergoed je aantrekt voordat je naar zo’n man gaat. eerlijk gezegd, nog nooit bij stil gestaan, Later kwam Angelique toch ook nog. Kier zei dat is toch een rare tijd om op bezoek te komen, rond half twaalf geloof ik, was trouwens ook rijkelijk laat om zelf bij de buren van dan te komen zetten met je twaalf jaar. Ging wel gelijk weer over school maar zo hoor ik ook nog eens alle roddels waar ik anders nooit een antenne voor heb.

He heerlijk, gewoon even lekker de tijd hebben om slap te ouwehoeren knap ik oook altijd van op, waarom duurde datnou zo lang voordat ik er toe kwam om eveneen uitnodiging te sturen? OK de dag dat ik ga koken heb ik buikpijn en moet twee aspirine’s tegelijk slikken tegen de hoofdpijn, wat een muts. Daarn besef ik snuf snuf wat een beetje menselijk contact me toch goed doet.

Geef een reactie

